Az első 13 részben a 4 főszereplő múltjának, jelenének, személyiségének, egymással való kapcsolatának boncolgatása folyik, szerintem kicsit túl hosszan. A másodk részben kikerekedik a történet, sok régi szereplő (az OVA-ból) visszatér, a kezdeti főszereplők bár végig jelen vannak, kicsit háttérbe szorulnak.
Kezdetben megismerjük Nenene-t , aki sikeres író, de már évek óta nem írt semmit. Hongkongba érkezik könyvének dedikálására. Idegenvezetői két elég furcsa nő, akik nővérek, bár legkevésbé sem hasonlítanak egymásra. Mielőtt a hotelba érnének, annak felső szintjét felrobbantják, egyértelműen kiderül, hogy a bombát Nenene-nek szánták. A nővérek, Michelle és Maggie úgy döntenek, magukhoz veszik az írónőt, elviszik saját lakásukba, ami tele van könyvekkel, megszállott könyvmolyok, nagyon boldogok, hogy írót láthatnak vendégül. Bemutatják harmadik testvérüknek, Anitának, ő látható egyébként legtöbbet a sorozatban, és utálja a könyveket.
Egy újabb támadás során kiderül, hogy mindhárom nővér papírhasználó, vagyis az OVA-ban szereplő Yomikoéhoz hasonló képességekkel rendelkeznek, de így hárman jóval erősebbek. Nenene egyből rákérdez, nem ismerik-e Yomikot, kiderül, hogy régi barátja évek óta eltűnt, és ennek köze van ahhoz, hogy az utóbbi időben nem ír. Innentől a már említett szereplőbemutató rész jön, egészen a 12-13. részig, ami dupla, igen látványos, fél Hongkongot lerombolják.
Majd a történet fordulóponthoz ér, előkerül Yomiko, és más régi szereplők, kiderül, hogy minden egy bizonyos Mr. Gentleman körül forog, aki egy zseniális angol ember, jóval átlagfeletti szellemi és fizikai képességekkel. Sokszor segített már az embereken, de megöregedett, követői beleegyezésével azon kezdtek munkálkodni, hogy tudását, bölcsességét valahogy megmentsék. Elkezdtek keresni olyan embereket, akikbe átültethető lenne ez a tudás, de nem találtak megfelelőt. Végül úgy döntöttek, 7 különleges könyvbe zárják bölcsességét, amíg nem találnak vagy csinálnak megfelelő testet. E könyvekért folyik a harc, közben kiderülnek a rejtett igazságok. |